Saturday, October 31, 2009

Terima Kasih kepada rakan2

Setelah mencari sekian lama akhirnya berjumpa juga dengan kereta yang dicari dengan harga yang boleh dikatakan berpatutan.Maklumlah kereta second hand ....Terima kasih kepada member2 yang sama2 membantu memberi info dan bersusah payah mencari.

Thursday, October 29, 2009

Peluang Niaga Untuk Rakan Bloger

Bagi kekawan yang berminat untuk menjadi rakan niaga. bolehlah melawat laman web www.ade.com.my untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Busines Buku

Lama dah tak menulis dalam blog. Hari ni cuba ambil masa sekejap untuk menulis. Mungkin terlampau sibuk dengan busines buku. Walau bagaimana pun memang buku Indahnya Hidup Bersyariat mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Dalam masa sebulan sahaja telah berjaya menjual lebih daripada 1000 buah buku. Dari sini lah telah timbul kembali minat untuk menulis buku. Namun buku yang saya akan tulis ialah buku kerja Bahasa Arab Tingkatan satu. Kalau tak ada aral bulan 12 nanti dah dapat dipasarkan....Insyallah

Sunday, October 11, 2009

Buku Best Seller

Buku Agama Yang Mesti Dimiliki

Mencari Kia Sportage 2.0 Auto Tahun 2000

Ada siapa-siapa nak jual Kia Sportage 2.0 Auto Tahun 2000 bagitahu lah.Saya nak beli. Kia Sportage lebih kurang macam gambar di bawah ni.
Harga lebih kurang RM15,000.00 jer (ikut harga tolak kedai la.

Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!