Saturday, July 17, 2010

Jangan Lupa Tinggalkan Komen Taw


Assalamualaikum...

Abang2, Kakak2, Mak Cik2, Pak Cik2 jangan lupa tinggalkan komen untuk saya Tau. saya dah pandai Baca....saya periksa kat Tadika dapat no.2, Ayah bagi 2 ringgit.....kalau dapat nombor banyak...lagi banyak ringgit dapat....betul ke ayah niiii??La nie saya dah 11 tahun....jom chating ngan saya!!!

Saturday, July 10, 2010

Saya Pandai Memujuk





saya pujuk ayah pergi makan kat KFC, pandai saya memujuk ayah...katanya mak su nak belanja. Jadi bawalah tok dan mak su saya sama. Ayah tak pandai makan kat KFC ni...ortodok la katakan....tapi bagi meraikan mak su dan tok saya yang dtg kerumah semata-mata mak su nak belanja anak2 ayah....ayah pun ikut je.....tapi saya merajuk la plak pasal kasut saya...kakak pun memujuk, tapi tak makan saman....Itu lah saya bila dah merajuk.

Thursday, July 8, 2010

Ini Abang saya namanya Ikram


Kami semua tahu sejauh mana keberaniannya.....hehe gaya je lebih tu. Cuba bagi lipas ke katak ke kat dia....hehe....

Ini saya masa kecik2 Dulu


saya suka didukung kecik-kecik dulu....sekarang pun kena dukung jugak lagi....tahun depan dah darjah satu.....siapa nak dukung.....mak saya la hehe. pergi sekolah ngan mama....mama bawa beg kat belakang.

Tuesday, July 6, 2010

Dua Orang yang Suka Berposing


Kelmarin pergi ziarah tok nyang saya yang meninggal ...jadi sempat la berposing sebelum nak pergi ambik tok saya kat umah mak su saya. Ni baru posing pergi ziarah orang meninggal. Kalau posing nak pergi makan kenduri....tak tau lah.....ikut sapa tak tau....he he .
Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!