Saturday, July 10, 2010

Saya Pandai Memujuk





saya pujuk ayah pergi makan kat KFC, pandai saya memujuk ayah...katanya mak su nak belanja. Jadi bawalah tok dan mak su saya sama. Ayah tak pandai makan kat KFC ni...ortodok la katakan....tapi bagi meraikan mak su dan tok saya yang dtg kerumah semata-mata mak su nak belanja anak2 ayah....ayah pun ikut je.....tapi saya merajuk la plak pasal kasut saya...kakak pun memujuk, tapi tak makan saman....Itu lah saya bila dah merajuk.

No comments:

Post a Comment

Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!