Monday, August 31, 2009

Sembang Pagi


Pagi ini aku tak sabar lagi untuk memuatkan bahan ke dalam blog aku ni.
Tapi langkah pertama aku nak muatkan dulu ialah bahan-bahan berita yang ada untuk tatapan korang semua. Nanti lepas ni barulah aku akaan menukilkan pendapat-pendapat dan idea-idea yang aku rasa bernas daripada aku (Bukan Syarikat BERNAS) yang dah kena jual tu. "Tu kerja UMNO". Maksud aku ialah idea-idea dan tulisan-tulisan aku nanti yang boleh digunakan dan boleh diambil manfaat oleh pembaca blog aku. Oi bukan senang nak perah otak nak mencurah idea oi...... bunyi macam idea nak selesaikan masalah umat dan negara jer....biar betoi.....kah ! kah!

No comments:

Post a Comment

Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!